Co wiesz o salonie Mercedesa?
W tym artykule przedstawiamy krótką historię salonu Mercedesa oraz samej marki. Dowiedz się, co oferuje niemiecki producent.
2023-07-27, 10:56

Historia salonu Mercedesa i samej marki

Mercedes-Benz to marka samochodowa kojarząca się z luksusem, niezawodnością i doskonałym designem. Powstanie tej legendy motoryzacji wiąże się z fascynującą historią inżyniera Karla Benza, który w 1886 roku opatentował pierwszy samochód z silnikiem spalinowym. Ponad 130 lat później salon Mercedesa gości w największych miastach świata jak Tokio czy Pekin. Nazwa "Mercedes" pojawiła się kilka lat później, nawiązując do imienia córki jednego z potentatów motoryzacji z tamtych czasów.

salon Mercedesa

Pierwszy salon w Polsce

W 1991 roku na Krakowskim Przedmieściu Sobiesław Zasada otwarł pierwszy w powojennej Polsce salon Mercedesa, który stał się jednym z symboli wyjścia z komunizmu i symbolem przyjęcia zachodniej cywilizacji. Od tamtej pory marka Mercedes-Benz zdobyła serca wielu miłośników motoryzacji w Polsce. Na dachu budynku zabłysnął niebieski neon z nazwą marki, a salon ten stał się znakiem rozpoznawczym luksusu, elegancji i innowacyjności w świecie samochodów.

gdzie powstał pierwszy salon Mercedesa?

Co oferuje salon Mercedesa?

W salonach tej marki można znaleźć szeroki wybór pojazdów spełniających różnorodne potrzeby i preferencje klientów. Luksusowe limuzyny, wydajne SUV-y, sportowe coupé i kabriolety — każdy znajdzie coś dla siebie. Salon Mercedesa oferuje również innowacyjne rozwiązania techniczne, takie jak systemy asystujące kierowcy, najnowsze technologie związane z bezpieczeństwem oraz rozbudowane opcje personalizacji. To marka, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i pozwala stworzyć więź z pojazdem.

KONTAKT / AUTOR
Zasada Auto
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.